Sunday, January 11, 2009

मेरी यशु तिमीलाई



यात्रा अनगिन्ती हुँदारहेछन मान्छेको जीवनमा। कतिपय क्षण हरु ओठमा लाली बोकेर सुखद अनुभुती दिने भने कयौ पलहरु सम्झनामा तरङिएर परेलिका डिलबाट चिप्लिरहने । हो ! यशु तिम्रो मेरो यात्राका अधुरा कथाहरु पनि अझै गन्तब्यबिहिन भएर हिडिरहेका छन । शायद तिमीलाई जिन्दगी जित्ने ठुलो रहरहरुले अझै अटल बनेर तिम्रो इच्छाहरुको गती तिब्र पारेको होला यता मलाई पनि तिमीसँग रमाउने सपनाहरुले द्रबिभुत बनाएको छ । कल्पिन्छु हरेक पल तिम्रा लागि आँखामा उनै अतितहरु बोकेरा जहाँ हाम्रो बाल्यकाल बित्यो अनी स्कुले जीवन अहिले भौतिक रूपमा टाढा भएपनी मेरो मन सधैं तिम्रो अघिपछी घुमिरहेको छ तर दु:खको कुरा तिमी न यसलाई मान्न तयार छ्यौ न मेरो प्रेमलाई नै स्विकार्ना । हुन त गल्ती मेरै हो यशु मनभित्र अंकुरिएका प्रेमका गुच्छाहरु कुनै दिन तिम्रो आचलमा पोख्न सकिन फेरी कोशीस नगरेको पनि हैन धेरैपल्ट तर डर लाग्थ्यो कतै तिमी म देखी धेरै टाढा हुन्छ्यौकी भन्ने । किनकी म तिमीलाई टाढा भएको देख्न सक्दिनथे यशु त्यसैले पनि मैले मेरा मनभित्रका इच्छाहरु बाधेर राखेको थिए अनी यिनै बाधेर राखेका सपनाहरु फुकाउनको लागि उचित समयको सधैं प्रतिक्षा गरे र गरिरहेको पनि छु...........
आखिर यो माया भनेको पनि अचम्मको हुदो रहेछ जती टाढा भयो उती यादहरु बढेर आउदोरहेछ यशु ! भन्छन नपाउने चिजको झन धेरै माया हुन्छ रे शायद त्यही भएर पो हो कि आज भोली त न रातमा निद आउछ खाली तिम्रै मात्र झझल्को आँखामा नाचिरहन्छ । मलाई याद छ त्यो दिन जूनदिन तिमी र म कमला फाँटमा बाख्रा चराउन गएका थियौ अनी तिमीले सोधेकी थियौ गणेश ! तिम्री गर्ल फ्रेन्ड कस्ती छे नि भनेर । त्यती बेला मैले तिमी जस्तै छे भनेर भनेको थिय अनी तिमीले हो र मात्रै भन्यौ । हाम्रा कुरा त्यती मै सिमित भए मैले धेरै चोटि कोशीस गरिरहे तर केही न केही । मैले भने तिमीलाई यो मनमन्दिरमा देवी बनाएर सजाउदै गए आखिर आज समयले हामीलाई टाढा बनाएको छ । सात्समुन्द्र वारी बसेर तिम्रो यादमा रमाउदै अनी तिम्रो सफलताको कामना गर्दै बस मेरा सपनाहरु बोकेर यही सपनाहरुमा डुल्दै छु मात्र तिम्रो प्रतिक्षा मा मेरी यशुधा ..............
उही तिम्रो जीबनमा आउन खोज्ने
गणेश भुशाल
कतार बाट

No comments: