Thursday, April 2, 2009

नयाँ नेपाल "जादुको झप्पी ".......



















अहिले सबै को मुखमा झुण्डिरहेको छ नयाँ नेपाल । साँच्चिकै कस्तो होला त नयाँ नेपाल मेरो मन मस्तिस्कमा पनि हरेक पल यिनै सबाल हरु उथुल पुथुल् गर्ने गर्दछन । हरेक दिन हरेक मिडियाका मुख पृष्‍ठ मै बन्द हड्ताल अनी जुलुस का खबर बाहेक केही देखिदैन । कहिले फलानो पार्टिको कोण सभा कहिले फलानो को आमसभा अनी मसाल जुलुस एउटाले अर्कालाई दोशारोपण अर्काले अर्कालाई अनी मार काट् के यही हो त नयाँ नेपाल । मैले जहिले पनि र जुन जुलुसमा पनि अगाडि युबा हरु अनी बाल बच्चा हरु मात्रै देख्छु हुन त यिनिहरुमा नयाँ जोस होला नयाँ नेपाल बनाउने तर पनि यस्तो लाग्छ कि ति अनुहार हरु साच्चै आन्दोलन को अर्थ बुझेर नै लागेका होलान त ? यदी केही भयो मानु कि गोली लाग्यो रे पछी त्यही घाउको उपचार गर्न चन्दा उठाउनु पर्ने आबस्यक्ता देखिन्छ जसका उदाहरण जन आन्दोलनका घाइते हरु नै हाम्रा अगाडि छन भने अब हामीले झन्डा बोकेर गोली के का लागि खाइरहेका छौ त ? के हामीले टायर् बालेर , चोक र गल्लिहरुमा पुलिसलाई ढुङ्गा हानेर नयाँ नेपाल आउछ त ।
हो देशलाई आमुल परिवर्तनको खाचो छ, बिकासका लक्ष्यहरु पुरा गर्नु छ तर परिवर्तन भन्ने कुरा जादु देखाएर ल्याउने वा आउने होइना नि त ! न कि टायर् बालेर एकले अर्कालाई मुर्दाबाद भनेर । हिजो पनि तिनै मुर्दाबाद र जिन्दाबाद का नारा लगाउने हरु थिय आज पनि तिनै जुर्मुराएका छन भने के यो मुर्दाबाद र जिन्दबाद बाट नयाँ नेपाल को सम्भव छ त ? हरेक नेपाली जनता का आँखाहरुमा खुशी का अक्षर हरु तेसै लेखिदैनन कमरेडहरु ! न त चिल्ला भाषाण हरु बाट नै सम्भब छ । बस्तिमा आगो सल्काएपछी सारा गाउँ डढेर धवस्त हुन्छ भन्ने कुरा थाहा हुँदा हुँदै फेरी गरीब जनाता हरु माथि किन आगो झोस्दै छौ ? हिजो सत्ता मा जानु भन्दा अगाडि हाम्रा घर दैला मा आएर तिम्री हराएकी छोरी खोजिदिन्छौ , तिम्रो छोरो को हत्यारा लाई कार्बाइ गर्छौ भन्थ्यौ तर आज झन हाम्रा छोरा छोरी हरु असुरक्षित हुँदै छन । अझै कयौ बुहारी हरु यौबन अवस्थामै आफ्ना सिउदो पखाल्न वाध्य छन के नयाँ नेपाल मा यहो हो त ? देश जती चोटि बन्द हुन्छ त्यती पटक तिम्रो कुर्ची बलियो होला, जनताका छोरा छोरी हरुले जती गोली खान्छन त्यती तिम्रो सिट सुरक्षित होला नेता ज्यु तर केही पुरा हुन लाई सुरु पनि त हुन पर्‍यो नि ? खोई त नयाँ नेपाल बनाउने तिम्रो नयाँ चिज सुरु भएको नेता जि हौ ?

अन्त्यमा म मेरो ब्लग मार्फत आन्दोलनमा सहभागि सबै युबा युबती हरु लाई के भन्न चाहन्छु भने तपाईंहरुले झन्डा बोकेर गल्लिमा टायर् बालेर एक दुई जना पुलिसको टाउको फुटाएर नयाँ नेपाल बन्दैन न त नेताहरु को पछी लागेर । नयाँ भनिरहने साँच्चिकै नयाँ बनाउन पनि धेरै थोरै पुरानो को नक्कल गर्नै पर्छ । तपाईंहरुले टाउको फुटाउने पुलिस हरु पनि हामी जस्तै नेपाली हुन र नयाँ नेपाल बनाउना हामी सबैको मेलमिलाप को खाचो छ । त यो जाती म यो जाती मलाई यो प्रदेश तलाई त्यो भनेर नयाँ नेपाल को सम्भव होला जस्तो लाग्दैन मलाई त । यदी साँच्चिकै नयाँ नेपाल बनाउने अभियान मै हुनुहुन्छ भने म हार्दिक अनुरोध गर्दछु नेताहरु को ईशारामा लागेर आफ्नो अंमुल्य समय खेर नफालौ । हामी देसलाई माया गर्छौ भने वा आफ्नो ठाउलाई केही सुधार गरेर नयाँ बनाउन चाहन्छौ भने हामी बाटै बाटो घाटो , पुल कुलेसा बनाउन सुरु गारौ नत्र प्ले कार्ड बोकेर र टायर् बालेर नयाँ नेपाल को सम्भव मैले त देख्दिन यदी तपाईंहरुले देख्नु हुन्छ भने कृपया मलाई भनिदिनुहोला है त मलाई पनि नयाँ नेपाल देख्न मन लागेको छ "जादुको झप्पी ".......

No comments: