Thursday, March 19, 2009

अन लाइनमा भेटिएकी मेरी मित्र कैलाश जि

कैलाश नाम सुन्ने बित्तिकै उहाँको कुटिको याद आइहाल्छ मलाई । अतिनै मेहनत गरेर बनाएको कुटी मा निकै सजिएर उभिनु भएको छ उहाँ जस्तो विवहा मा दुलही सजिन्छन । मैले दुलही भन्दा अर्थ अर्को नलागोस किनकी उहाँको दुलाह कुटी पनि निकै ह्यान्डसोम छ । प्रया कम्प्युटर अन गर्न बित्तिकै म उहाको कुटिमा केही खान पाईन्छकी जसरी पुगिहाल्छु । आज म मन बहलाउदै उहाँको कुटी तिर पुग्दा उहाँ पनि कुटिको सुसारमा लागिरहनु भएको थियो टुप्लुक्कै भेट भयो हाम्रो । यो अप्रत्यासित हाम्रो भेटमा मनले चाहेका कुरा गर्ने लामो समय त मिलेन तर जती मिल्यो उती यो बहलाएको मन आफ्नै कुटी मा फर्कन सक्षम भए अनी स्मरण को लागि यहाँ पोस्ट गरेको हुँ अन्यथा नलिनु हुन हार्दिक अनुरोध पढ्ने जती लाई है त !!!!





me: namste
Kailash: namaste
sanchai ho?
me: आरामै हुनुहुन्छ
Kailash: hajur
me: बस चलिरहेछ
Sent at 3:40 PM on Thursday
me: चुनाबी अनुभव राम्रो छ है
Kailash: ब्लग त खुरुखुरु अपडेट हुँदैछ।
तपाईको Good
keep the spirit up
यसो गाको बेलामा मौका छोपेको नि
me: यसो बहलाएको मन बाधेको मात्रै हो खोइ तपाईंको लेख को आशा गरेको पनि .....
Sent at 3:42 PM on Thursday
Kailash: भन्नुस न के सम्बन्धी लेखीदिउँ
me: राम्रो मौका फेला पर्नु भएछ नत्र धन्न कैलाश जि ले पिटाइ खाएको खबर लेख्न परेन है
Kailash: हा हा हा। त्यस्तो भएको भए त कस्ले लेख्थ्यो र मेरो खबर
me: मेरो मा जस्तो भावना भए पनि हुन्छ कैलाश जि
Kailash: अस्पतालमा एक्लै बसीरहेको हुन्थे होला नि
me: साएद सपनाहरुमा आउथ्यो पक्कै
हैन साथी लाई मैले खोजिदिन्थे नि
Kailash: आउथ्यो मात्रै हैन अझै पनि आउँछन् नि
तर लेख्न लाई त हुनपरो नि त बुता
me: भो नराम्रो को कल्पना नै नगरु
बुता मात्र हैन बुद्दी चाँही पक्कै छ नि
अनी अरु चलपल कस्तो छ त
Kailash: हुन्छ नि साथी म लेख्छु नि कुनैदिन
me: Thank you
Kailash: के गर्नु यो शब्दजालले दिमाग चाट्छ घरीघरी
me: अनी तपाईंको क्यानाडा के भाईराखेको छ नि त
Kailash: हा हा हा मेरो क्यानडा हैन।
me: शब्द को मात नै अर्को हुने स्वादै अर्को है
Kailash: साथीको हो।
me: ए हो र ?
Kailash: हो नि। मैले त्यहाँ नोटमा लेखेको छु त।
मैले साथीलाई त्यो बारेमा लेख भन्दा नि मानेन अनि मैले आफैले लेखिदिए उसलाई केहि नभनीकन।
me: ए मैले त तपाईंको नै होला भन्ने ठानेको नि
Sent at 3:50 PM on Thursday
me: जे होस् साथी को भए पनि क्यानाडा जने कुरा सबैलाई चाख हुने है नेपाली समाज मा
Kailash: प्रदीपजी अब बिदा हुनपरो है
यहाँ रात पर्यो।
भोक पनि लाग्यो।
me: ए त नि त्यहाँ त रात पो पर्न लाग्यो है
Kailash: अनि त
me: धन्यवाद छोटो भए पनि मिठो कुरा भयो । ल त जदौ नमस्ते
Kailash: हवस् बेलाबेलामा संवाद हुँदै गरोस्
नमस्ते।Happy blogging
me: आशा तेही नै छ मेरो पनि
तपाईंको ब्लग को प्रगती को शुभकामना
Sent at 3:54 PM on Thursday
आशा राख्छु कैलाश जि फेरी हाम्रो अन लाइन बर्तालाप हुने नै छ ।

No comments: