Friday, August 21, 2009

तिजको लहर आयो होला बारी लै !!



" तिजको लहर आयो बरिलै "
" हासेर नाचेर मनाउ बरिलै "


मलाई निकै याद आउछ यो दिन को । हुँ न त घरमा धेरै दिदी हरु भएर पो हो कि के हो निकै रमाइलो हुन्थ्यो हाम्रो घरमा । आमा ले मिठो दर बनाएर खुवाउनुहुन्थ्यो । हामी साथीहरु मिलेर हरेक बर्षा गाँउमा सास्क्रिती कार्यक्रम राख्दथ्यौ । मैले जहिले पनि उदघोसकको काम गर्थे अनी अली अली कोमेडिमा नाच्न पनि आउथ्यो शायद अहिले पनि मेरो गाउमा मलाई सम्झिरहेका होलान पनि र मैले यहाँ अहिले निकै मिस गरिरहेको छु ।


समय सधैं एक नाश नहुने पनि आज यो मरुभुमिमा बसेर एक फेरी आफ्नो देशलाई सम्झिदा अनी हाम्रा सस्कृतिहरुलाई सम्झिदा छाती चिरिएर आउछ । जे भए पनि यो नेपाली हिन्दू महिलाहरुको महान चाड को पावन अबसरमा म परद्शी को तर्फ देखी सम्पूर्ण नेपाली महिला हरु साथै मेरा दिदिबहिनीहरु आमा सानीआमाहरु , फुपुहरु सबैमा हार्दिक मंगल् मय दिर्घायुको शुभकामना .....

" बर्षको दिनको तिज आयो दर खानु हाँसेर "
" रातो सारी लगाउ चेली छम छम नाँचेर "

तिज आयो छम छमी नाँचिदेउन - आगनिमा कम्मर भाचिदेउन


" हे यसपाली को तिजमा दिदी लिना जान पाइन "
" आमा ले पकाएको दर चोरि चोरि खान पाइन "

बसेको छु प्रदेसमा तिजका दिन सम्झेर
कहिले आउँला नेपाल जाने दिन गनेर ।


Posted by Picasa

1 comment:

Unknown said...

तपाँई लगाएत यो ब्लगका सम्पुर्ण पाठक र दिदी बहिनीहरुमा तीजको हार्दिक मंगलमय शुभकामना।