Monday, March 8, 2010

नारिहरू लाइ शुभकामना

सर्बप्रथम म मेरी माता जी लाइ सुभकामना दिन चाहन्छु जसले मलाइ यो संसार देखाउनु भयो आखिर उहा नै मेरो लागि एक महान नारि हुनुहुंछा
यो नारि दिबस २०१० को उपलक्ष्य मा उहाको सुख सु स्वास्थ्य एबम दिर्घायु को कामना









म अतिनै घिर्ण गर्छु पुरुस चिन्तन धारिहरु जसले आफुले गरेको काम सोरै आना सहि र त्यहिँ काम नारीले गरेमा गलत साबित गर्न खोज्छन
म अझै थुक्न चाहन्छु ति पुरुसहरु जसले रातदिन रक्सि खाएर आफ्नी श्रीमती लाइ कुटेर हिडिरहेका छन्

म सराप्न चाहन्छु ति नेता भनाउदा हरु जसले आज अनेकौ सेमिनार र भेला मा नारि को हक हित र भलाइको भासण ठोक्छन तर घरमा १३ / १४ बर्षका बाल बालिका हरु को श्रम सोषण तथा सारीरिक सोषण गरिरहेकाहुन्छन

म अब गालि गर्छु ति महिला हरुलाइ जसले आफ्ना श्रीमान बिदेसमा रातदिन पसिना बगाएर पठाएका पैसा लाइ अर्को तन्नेरी को साथमा लागेर मोज मस्तीमा लिन हुन्छन अनि घरको बाताबरण नै बिगारेका हुन्छन

समग्रमा सबैलाई म आग्रह गर्दछु सबै आ आफ्ना ठाउ बाट नराम्रा काम हरु त्यागौ आजाको माहान दिन मा हैन भने अलिकति सोचौ त यदि नारि नै हुदैनथ्यो भने यो सन्सार कस्तो हुन्थ्यो होला ??

आदरणीय / पुजनीय नारीहरुमा म हार्दिक सुभकामना दिन चाहन्छु आशा राखौ आजको दिन ले अझै उत्साह जागोस अझै जागर चलोस् हजुर हरुका पाइला अझै लाम्किरहुन म यहि सुभकामना दिन चाहन्छु सन्सार भरिका नारीहरुलाई आजको यो महान दिन को उपलक्ष्यमा
"HAPPY WOMEN'S DAY 2010"

No comments: