Thursday, August 12, 2010

जिन्दगीले बाटो बिराए पछी मेरो आखिर के दोस ?? तिमी नै भन न प्रिया !!


























सिधा जानु पर्ने घुमाउरो देखे पछि
घुम्नु पर्ने मा सिधा देखे पछि
भत्किएको मेरो र मेरो जिन्दगी को सम्बन्ध
अन्त त पारपाचुके गर्नै पर्ने भएको छ

हुन त
तिम्रो हात समातेर चार धाम घुमौला भनेकै थिए
घुमेर तिम्रो हात समाउला भनेकै थिए
पखेटा भएर पनि खुल्ला आकाश नभए पछि
आकाश भएर पनी पखेटा नभए पछि
मेलम्चीले काटमान्डौ पर्खिए झै ....
कथ्मान्डु ले मेलाम्चीको सपना बोके झै
मेरो जिनदगीले तिमीलाई पर्खिरहेको छ
शायद !! जिन्दगीले बाटो बिराइरहेको छ्............

हुनसक्छ.....!!
जीवन भनेकै गन्तब्य बिहिन यात्रा हो
यात्रा भनेकै अघोसित जीवन हो
फगत आलु र प्याज झै
दैनिक अर्काको इच्छा अनुसार रुपान्तरित भोजन
जहाँ लोभ लालच घ्रिणा माया दया
उफ !!
सब बेकार जिन्दगी ले बाटो हराए पछि
तिमीले पराइ गराए पछी
मदहोसिमा सबै चेत हराए पछी
आखिर !!
गर्नु के खोज्नु के समय ले .............अब
मैले बाटो बिराए पछी !!



No comments: